Projekt wydawniczy: Nowoczesna szkoła 2021/2022. Laboratoria przyszłości.

Projekt wydawniczy: Ukazała się kolejna edycja katalogu “Nowoczesna Szkoła”

JAK ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY

Cele szkolenia

Nabycie konkretnej wiedzy i umiejętności ułatwiających rozwiązywanie najczęstszych problemów na stanowiskach kierowniczych, takich jak:

  • Podstawowe umiejętności rozwiązywania konfliktów – mediacje pracownicze
  • Zarządzanie emocjami w sytuacjach kryzysowych
  • Nabycie wiedzy na temat jak zauważać i efektywnie wykorzystywać konflikty
  • Docieranie do potrzeb i obaw pracowników
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Przeprowadzenie analizy dotychczasowego stylu zarządzania oraz wypracowanie warunków optymalizujących pracę na stanowisku kierowniczym

Odbiorcy szkolenia

  • Kadra menedżerska

Program szkolenia

  1. Sesja wprowadzająca – cele szkolenia, oczekiwania uczestników, kontrakt,
  2. Konflikt – problem, czy szansa dla menagera?
  3. Przyczyny powstania i zarządzanie skutkami konfliktu
    • nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów –mediacje pracownicze,
    • docieranie do potrzeb, obaw i korzyści pracowników związanych z konfliktem.
  4. Budowanie udanych i długotrwałych relacji interpersonalnych –czynniki wsparcia i zagrożenia,
  5. Rola i zarządzanie emocjami w konflikcie.
  6. Rola i zarządzanie emocjami w konflikcie,
  7. Podstawowe techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacji konfliktu,
  8. Test na style zarządzania konfliktem,
  9. Wyznaczenie Indywidualnej Strategii Budowania Potencjału – dokument podsumowujący planowane zmiany, zarówno w obszarze osobistym, jak i otoczenia stanowiska pracy.

Wymiar czasowy
16h – 2 dni szkoleniowe

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy będą potrafili:

  • Diagnozować i umiejętnie wykorzystywać konflikty
  • Rozwiązywać konflikty
  • Zarządzać konfliktem

    WARTO PRZECZYTAĆ