Cele szkolenia
- Zdobycie praktycznych umiejętności komunikacyjnych w zakresie aktywnej sprzedaży towarów i usług w j. angielskim
- Zapoznanie się ze słownictwem i zwrotami stosowanymi podczas negocjacji
- Nabycie umiejętności formułowania argumentów i wyrażania odmowy w języku angielskim
- Unikanie typowych błędów i wyrażeń charakterystycznych dla negocjacji zakupowych i sprzedażowych
Odbiorcy szkolenia
- Osoby aktywnie zajmujące się sprzedażą, pragnące podnieść swoje kompetencje komunikacyjne i językowe w zakresie efektywnej obsługi klienta biznesowego w języku angielskim poprzez przyjęcie postawy asertywnej, przeprowadzenie analizy potrzeb klienta biznesowego, efektywną prezentację oferty, przekonywanie klienta do zakupu/złożenia zamówienia, negocjacje cenowe i ustalanie ceny w języku angielskim
Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy będą potrafili:
- Przygotować się do prowadzenia negocjacji w języku angielskim
- Skutecznie komunikować się i pokonywać bariery językowe przy wykorzystaniu mowy ciała oraz komunikacji werbalnej w języku angielskim
- Jasno i precyzyjnie przedstawiać argumentację w języku angielskim
- Zastosować poznane techniki i wyrażenia w realnych sytuacjach sprzedażowych